Program


kamara.hu/3 - kamara.hu - Saját szoba

kamara.hu/3 - kamara.hu - Saját szoba

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: november 19. szombat, 19:00

Haydn: Angol canzonetták – válogatás
Csővári Csilla (ének), Simon Izabella (zongora)
Clarke: Epilogue
Ella van Poucke (cselló), Simon Izabella (zongora)
Bridge: fisz-moll fantázia zongoranégyesre
Langer Ágnes (hegedű), Osztrosits Éva (brácsa), Ella van Poucke (cselló), Fejérvári Zoltán (zongora)

SZÜNET

Elgar: a-moll zongoraötös, op. 84
Engegård Vonósnégyes: Arvid Engegård, Laura Custodio Sabas (hegedű), Juliet Jopling (brácsa), Jan Clemens Carlsen (cselló)
Várjon Dénes (zongora)
A Zeneakadémia kamarazenei fesztiválja – melynek művészeti vezetői Simon Izabella és Várjon Dénes, fellépői pedig a nemzetközi és a hazai zenei élet legjobbjai – minden alkalommal egy-egy irodalmi művet állít a középpontba, a zenei programok pedig több szálon kapcsolódnak a könyvhöz. Ezúttal Virginia Woolf Saját szoba című esszékötete adja a szerkesztés alapját. Woolf könyve a női alkotók önállóságáról, függetlenségéről szól, ennek megfelelően kapnak hangsúlyt a hölgyek a felhangzó darabok szerzői és előadói között is. A harmadik, angol tematikájú koncerten Rebecca Clarke lesz az egyik központi alak. A Woolfnál csak pár évvel fiatalabb Clarke a nemzetközi zenei színtéren elsősorban brácsaművészként vált ismertté, mai ismereteink szerint ő volt az első női zenész hivatásos szimfonikus zenekarban, de a kamaramuzsikálásban is úttörőnek számított kizárólag nőkből álló zongorás kvartettjével. Clarke kompozíciói az 1920-as években, míg a két kortárs, Edward Elgar és Frank Bridge egy-egy műve az azt megelőző évtizedben keletkeztek. Haydn angol canzonettái a szigetországban tett látogatásainak nyomát őrzik, legtöbbjükben Anne Hunter költőnő verseit használta fel a szerző, de találhatunk köztük Shakespeare-megzenésítést is.
Zeneakadémia Koncertközpont

Ajánlatunk


A produkció egy új előadó-művészeti műfaj, a cirque danse kiteljesedése, de nemcsak műfaji szempontból tekinthető unikálisnak: ez a Recirquel első olyan darabja, amelyben kizárólag külföldi vendégművészek szerepelnek.

A Giselle a 19. századi romantikus balett stílusteremtő remekműve, népszerűsége a mai napig töretlen, címszerepe minden balerina álma.

Január elsején a Müpa hagyományosan Haydn két nagy oratóriumának egyikével kíván boldog újévet közönségének. Ezen a napon vagy A teremtés, vagy Az évszakok szólal meg, de azért valljuk be: A teremtésre esik többször a választás - Az évszakokat újévkor legutóbb 2014-ben hallottuk, Helmuth Rilling vezényletével. Annál nagyobb öröm most újra találkozni Haydn vokális „pastorale-szimfóniájával”.

Ajánló


Mély szenvedélyek és érzelmek hatják át a régi székely népballadát, a több változatban ránk maradt Barcsai szeretőjét. Az alapszituáció tértől…

Rudi van Dantzig / Toer van Schayk / Pjotr Iljics Csajkovszkij A HATTYÚK TAVA Klasszikus balett három felvonásban

Johann Sebastian Bach csellószvitjei iránt a művek keletkezését követőn több mint két évszázadon át nem mutatkozott érdeklődés. Pablo Casals játszotta…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!